APPSHEET PLANOS START E CORE

Caro Senhores!

Quero fazer um dos dois (2) planos pagos do appsheet: START ou CORE

START = 1 usuรกrio U$ 5.00 dรณlares por mรชs.

CORE = 1 usuรกrio U$ 10.00 dรณlares por mรชs.

Pergunta: Ao fazer um aplicativo usando um dos dois planos pagos do appsheet:

1) Posso compartilhar o aplicativo feito com atรฉ 10 usuรกrios diferentes?

2) Posso compartilhar o aplicativo feito com quantos usuรกrios diferentes?

Desde jรก agradeรงo.

Solved Solved
0 3 295
3 ACCEPTED SOLUTIONS

Hey!
You can just have one pricing plan for the whole account. If you want to have more than just one plan, you need to manage more than one account.
That means that all apps under that account fall under that plan, and you need to count all unique users across all apps owned under each account.

View solution in original post

Nรฃo sei se compreendi?

Isso significa que para cada USUรRIO de um aplicativo em tenho que pagar um plano?

ร‰ assim?

Se for assim, fica muito difรญcil para o DEV escalar um aplicativo, porque cada usuรกrio do aplicativo deve pagar um plano?

AppSheet was made for B2B interactions, not to sell apps to end users, unless some specific use case can be managed 

3 REPLIES 3

Hey!
You can just have one pricing plan for the whole account. If you want to have more than just one plan, you need to manage more than one account.
That means that all apps under that account fall under that plan, and you need to count all unique users across all apps owned under each account.

Nรฃo sei se compreendi?

Isso significa que para cada USUรRIO de um aplicativo em tenho que pagar um plano?

ร‰ assim?

Se for assim, fica muito difรญcil para o DEV escalar um aplicativo, porque cada usuรกrio do aplicativo deve pagar um plano?

AppSheet was made for B2B interactions, not to sell apps to end users, unless some specific use case can be managed 

Top Labels in this Space